quarta-feira, fevereiro 28, 2018

FEBRUARY OUTFIT RECAP




Aqui estão todos os outfits que usei este mês. Tenho tentado fotografar mais e tenho-me sentido bem mais inspirada na hora de vestir, por isso conseguem ver uma maior variedade de looks, apesar de não conseguir fugir às calças. Perdoem-me, mas não sou, de todo, rapariga de saias e vestidos. Digam-me nos comentários qual o vosso look preferido deste mês, adoro saber! Espero que gostem e tenham um bom dia. Beijo

Here are all the outfits I wore this month. I've been trying hard to focus and shoot a lot more content and I've been feeling very inspired also when it comes to the dressing hour and I think you can see that on the variety of looks I bring you today. I just can't skip the trousers 'cause I'm really not a dresses or skirts girl, I'm sorry. Tell me in the comments which one is your favourite look, I love to know! Hope you like it and have a nice day. Kisses







FOLLOW FASHION AVENUE ON  BLOGLOVIN  / /  FACEBOOK   INSTAGRAM  / TUMBLR

Sem comentários: