quinta-feira, dezembro 15, 2011

What I discovered today.

Andava eu a ver, como já sabem que é meu costume, os sites das lojas que tinham actualizado as suas 'new arrivals'  e onde encotrei muiiiita coisa foi: na H&M, na Zara e na Blanco. 
Por agora, ficamos com as peças da H&M que me chamaram mais a atenção (também devido aos seus preços económicos). 

As montagens que se seguem foram todas feitas por mim, com conjuntos criados por mim através das imagens das roupas da loja H&M. Obrigada. 
------------------------------------

I walked to see, as you know is my costume, the websites of stores that had updated their 'new arrivals' and where I found so many pretty things was in: H&M, Zara and Blanco. 
For now, I will show you the pieces of H&M that drew more attention to me (also due to it's affordable prices).

The following collages were all made by me as the outfits through the images of the clothing store H&M. Thanks. 














Espero que tenham gostado, pode ser que logo haja mais! Kisses, L.
Hope you liked, you may soon have more! Kisses, L. 


Sem comentários: