quarta-feira, fevereiro 21, 2018

LATELY ON INSTAGRAM


- follow @fashionavenue_blog -


Aqui está um novo recap de Instagram! Tive uma semana parada, mas já sabem que nem sempre é fácil conciliar tudo, por isso dêem-me um desconto. De qualquer das formas, sigam-me por lá para não perderem as novas notificações e as stories que faço ocasionalmente. Estou de saída para ir fotografar novos outfits, vou partilhar também por lá! Tenham um bom dia! Beijo

Here is a new Insta recap! I have been off for a week but you know it's not always easy to conciliate everything so just give me a break. Anyway, follow me to always be on top of daily outfits, new places and I also do some stories! I'm off now to go shoot some new outfit pictures, gonna share something of it too! Have a nice day! Kisses








FOLLOW FASHION AVENUE ON  BLOGLOVIN  / /  FACEBOOK   INSTAGRAM  / TUMBLR

Sem comentários: