quarta-feira, janeiro 03, 2018

1ST OF THE YEAR


PRIMARK sweater | PULL&BEAR denim jacket | ZARA trousers and boots
ph/ HELENA


É o primeiro outfit do ano que partilho com vocês, mas é, na realidade, um dos últimos que usei em 2017. Como já vos expliquei, tive de tirar uns dias para conseguir focar-me no meu trabalho a sério e, por isso, não consegui publicar aqui. Mas não quer dizer que tenha deixado de trabalhar para o blog! Continuei a fotografar outfits e a descobrir novos sítios, por isso tenho imenso conteúdo para partilhar com vocês. Além disso, estou a pensar em novo conteúdo para o blog, deixem-me sugestões nos comentários! Espero que gostem do look e tenham um bom dia! Beijo

It's the first outfit that I'm sharing with you but it's really one of the last ones I wore in 2017. As I told you on the last post, I really had to focus on my real job so had to pause the blog for a few days. However, I never ever stopped working for here! I shot a lot of outfit pictures and other things as well so I have a lot of content to show you guys! Also thinking of new content to share with you so leave some ideas on the comments below please! Hope you like it and have a nice day! Kisses







FOLLOW FASHION AVENUE ON  BLOGLOVIN  / /  FACEBOOK   INSTAGRAM  / TUMBLR