segunda-feira, outubro 30, 2017

OUTFIT DETAILS





Bom dia! Como foi esse fim-de-semana? Sábado tive um evento, como puderam ver nos stories do Instagram (se não viram, sigam-me para não perderem nada @fashionavenue_blog) e ontem aproveitei o dia o máximo! Não estou propriamente pronta para mais uma semana de trabalho, até porque a hora mudou e acabamos todos a dormir menos uma, mas vamos lá! Hoje mostro-vos alguns detalhes dos meus últimos looks. Tenho tentado apostar e sair um pouco da minha zona de conforto, como podem ver por alguns deles. O que acham? Espero que gostem e tenham uma boa semana! Beijo

Morning! How was your weekend? Saturday I had an event which I shared in my Instastories (if you don't follow yet make sure you do so you won't miss a thing next time @fashionavenue_blog) and yesterday I just enjoyed the day to the fullest! Not really prepared for a new work week at all specially because we all just slept one hour less but let's do this. Today I'm sharing some details from my latest looks. I've been trying to leave my comfort zone a little bit as you can see in some looks. What do you think? Hope you like it and have a nice week! Kisses









FOLLOW FASHION AVENUE ON  BLOGLOVIN  / /  FACEBOOK   INSTAGRAM  / TUMBLR

Sem comentários: