quarta-feira, julho 12, 2017

FAVOURITE PATTERN


&OTHERSTORIES tee | ZARA trousers | PARFOIS bag | PRIMARK sunnies | ADIDAS sneakers
ph/ HELENA



Ontem partilhei uns detalhes a preto e branco, mas aqui está o outfit completo a cores. Já o disse muitas vezes por aqui, mas nunca é demais. Riscas é, sem dúvida, o meu padrão preferido de sempre! Adoro outros, mas este é aquele que não falha no meu armário. Amo as cores desta t-shirt, são mesmo a minha cara! Sou uma pessoa de cores básicas - aka branco, preto e cinza -, mas o azul vai estar para sempre no meu coração. É aquela cor que não me canso de usar, seja em que estação for, mas gosto especialmente no tempo mais quente. O que acham do look? Espero que gostem e tenham um bom dia! Beijo 

Yesterday I shared some black and white outfit details, but here is the full outfit in color. I've said it before, but is never too much. Stripes is by far my all time favourite pattern! I like others too but this one's never missing in my closet! I love this t-shirt colors, they're seriously so me. I'm such a basic color person - aka I almost only wear black, white and grey - but blue will always also own my heart. It's that color I just can't stop wearing in any season, but I like it more during hot weather. What do you think about this look? Hope you like it and have a nice day! Kisses 









FOLLOW FASHION AVENUE ON  BLOGLOVIN  / /  FACEBOOK   INSTAGRAM  / TUMBLR